26 Eylül 2008 Cuma

Kimi Ga Suki, Shinobi Life ~Shoujo Manga Zamanı!~

Sanırım birçoğunuzu en çok tiksindirecek konuya geldim; Shoujo mangalar!
Şahsen benim hayatımın vazgeçilmezi olsalar da, çoğu kişi ön yargıyla bakıyor shoujolara... Ömrünüz shounenle geçmez yapmayın yahu!  O kadar tatlı, o kadar hoş seriler ki shoujolar... Tabi benim için elbette öyle :D Tanıtacağım seriler; başlıkta yazdığı gibi, Kimi Ga Suki ve Shinobi Life.

Kimi Ga Suki

 

Tür: Drama, Romantik, Okul, Shoujo, Hayattan Kesitler.
Mangaka: Ayu Watanabe
Yılı: 2007
Cilt Sayısı: 3
Baskı: Kodansha

Aki, basketbol kulübündeki arkadaşı Mase'yi her zaman sevmiştir. Ama Maseye açılma cesaretini bir türlü toplayamamıştır. Birgün, tam Maseye açılmayı düşünürken başka bir okulda Basketbol Kulübündeki bir çocuk Aki'ye çıkma teklifi eder. Maseyi birkaç seneden beri sevmektedir ama Koichi'nin kendisi yüzünden başına gelen talihsiz bir kaza sonucu ikisi arasında kalır ve bir türlü seçim yapamaz...

Yorum; Çok duygusal ve sürükleyici bir shoujo. Evet yanlış duymuyorsunuz "sürükleyici" dedim. Konusu aslında yazdığım gibi basit değil, okuyun o zaman dediğimi anlayacaksınız.
Jshoujo çevirisini yapıyor fakat şuan sorunları var sanırım, daha yeni bölümler çıkmadı ve çok merak ediyorum. Umarım gidişatı abuk sabuk yapmaz mangaka hanım ve bizi sıkmaz.

Buradan Okuyabilirsiniz; Oku!

Shinobi Life

 

Tür: Komedi, Tarih, Dövüş Sanatları, Okul, Romantik, Shoujo.
Mangaka: Shouko Konami
Yılı: 2006
Cilt Sayısı: 13
Baskı: Akita Shoten

Uzun, uzun yıllar önce, Kagetora adında ki bir Ninja "Beni-Hime" olarak adlandırılan kişiyi korumaya hayatını adamıştır. Maalesef birgün saldırıya uğrarlar ve Kagetora geleceğe giden bir göle atılır, gelecekte de Beni-Hime'nin kaçırıldığını görür.

Kagetora birazcık olsun Beni'nin gerçek prenses olmadığını bilmektedir ama aslında Beni, gerçek Beni-Hime'nin torunudur. Beni, Kagetorayı ilk gördüğünde onun aslında bir cosplayer olduğunu düşünmüştür. Zengin bir adamın kızı olduğundan yüzlerce kez kaçırılmıştır fakat Kagetora hayatına girdiğinden itibaren bundan korkmamaktadır. Kagetora, geçmişe dönebilecek mi yoksa sonsuza kadar Beni'nin yanında mı kalacaktır?

Yorum; Herkesin seveceğine emin olduğum shoujolardan sadece birkaçından biri belki de. Konusu öyle bildiğimiz basit shoujo konularından değil, çizimler harika, dövüş sanatları var ve sürükleyici. Shounen severler bir "Shoujo" olarak bu seriden kesin hoşlanacaklar iddia ediyorum! Bu seriye mutlaka bir şans verin, okumayı bırakamayacaksınız.

Buradan Okuyabilirsiniz; Oku!

2 yorum:

  1. merhaba ben de senin gibi shoujo türünü çok seviyorum vampire knight,kimi ni todoke,kaichou wa maid sama ve daha bir sürü shoujo türü anime izledim sonradan geriye bir şey kalmayınca mangalara bir göz atayım dedim merupuri'yi okudum dengeki daisy'nin çevirisini bekliyorum ancak artık bulduğum çoğu manganın online türkçe çevirisini bulamıyorum nerelerden nasıl indirebileceğimi de bilmiyorum senin belki bu konuda bilgin olabilir diye düşündüm eğer bir tavsiye verirsen çok memnun olurum şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba~ Turkce olarak nereden bulacagini soruyorsan su an kim ne ceviriyor hic bilgim yok uzgunum :/ Ingilizce okurum dersen mangatraders.com var, uye olup indirebilirsin cogu seri mevcut.

    YanıtlaSil