14 Temmuz 2009 Salı

Torukojin to Nihonjin~

Öncelikle başlık komik geldiyse, üzgünüm XD Başlığı böyle koymamın sebebi Türkleri yakından ilgilendirecek komik şeyler bulmamdan dolayı oldu. Bu komiklikler neler mi? Başlayayım o zaman göstermeye... Öncelikle Johnny'nin "Question?" isimli bir grubuyla başlayalım. Grup daha debut'ünü yapmadı. Güzel şarkıları var, destekliyorum kendilerini. Umarım kemale ermeden debut yapabilirler diyorum ve videoya geçiyorum.



Burada "Akun" adlı bir üyemiz var. "Akun" tabi Japonlarca adlandırılan ismi, yoksa elmanımızın adı "Akın" :D Utaban programından video'muz. Program'ın sunucusu Ishibashi ve SMAP grubundan Nakai "Akın"a aynen şöyle sorular soruyor;

Nakai: Adın "Akun-kun" mu?
Akın: Evet.
Ishibashi: Neden... Neden...
Akın: Melezim.
Ishibashi: Ne melezisin?
Akın: Türk meleziyim.
Ishibashi: Kakkoi~

Ishibashi'nin "Kakkoi" dediği yerde sandalyeden düştüm itiraf ediyorum. Ayrıca unutmadan manyak bir Japon kızıda ordan bağırıyor ne diyorsa artık O_o Zavallı Akın :D

Son komedimiz geliyor. NewS grubundan. Bu sefer Tombik Massu'muz yine yapacağını yapmış. Hava oldukça soğuk, giymiş bizimki sıfır kollu tişörtü. Almış eline...? Video'yu koyuyorum tamam



Massu: Şu an hava 6 derece! Normalde, böyle giyinirsiniz *uchi'nin üstündeki kabanı gösterir :D* Ama eğer NewS'tenseniz, böylesinizdir!
Uchi: Ama iyi "cildi" var
Massu: "Hehe" ve o kadar da kötü değil.
Ekip: Sadece 6 derece, değil mi? Sadece 6 dereceyse "bunu" giyemessin. Elbette hala soğuk!
Uchi: Elektrik devresini aç, çalıştır!
Massu: Tamamdır.
Uchi: Açık mı? Açık!
Massu: Türkiye'den bahsetmişken, bu dondurma! Vov, bayağı uzatabiliyorsun~ Gerçekten çok lezzetli. Soğuk. Bunu söylememem gerektiğini biliyorum.............
Uchi: Soğuk diyip duruyosun! Gidelim artık! Gidelim.
Massu: Buna dayanamıyorum, Buna dayanamıyorum.
Ekip: Üzgünüm, ama birkez daha lütfen.
Massu: İn! İN!

Massu... Yemesen şaşardım! Geçen elinde poğaça bile gördüm :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder