22 Kasım 2009 Pazar

Tokujo Kabachi!! - J-Drama



Maki-chan'ın Arashi'nin Sho'su ile başrollerini paylaşacağı Tokujo Kabachi, 17 Ocak'ta başlıyor!


Drama'da Sho-kun, oldukça sakar bir noter'i canlandırırken, Maki-chan oldukça becerikli bir noter'i oynayacak, hem de tsundere olarak! :D Maki'nin bu tarzda ilk rolü olacağı için merakla bekliyorum. Trailer'de gördüğümüz kadarıyla bu işin altından fazlasıyla kalkacak gibi. Sigara'dan nefret eden Maki-chan dizi için sigara bile içecek. Açıkçası bu haliyle acayip "cool" göründüğünü söylemem gerek. Seviyorum ben bu kızı. Sho ve Aiba'da Arashi'den tek sevdiğim üyeler olduğu için zevkle izleyeceğim, eminim.


Trailer;

4 yorum:

  1. Maki gerçekten rolünün altından kalkacak gibi duruyor. Umarım Sho da alnının akıyla çıkar bu projeden^^
    Heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel olur bence de, beklediğimize değsin yeter. İyi oynayacaklarından şüphem yok XD Ama, Maki neden bütün Johnny's üyeleriyle drama çekip duruyor diye delirecek en sonunda fangirl'ler, ondan korkuyorum XD

    YanıtlaSil
  3. merhabalar
    dramayı yeni izlemeye başladım.. maki-chan gerçekten rolünün üstesinden layığı ile kalkmış.. ses tonu olsun bakışları olsun , kıyafetleri olsun harika .. ilk bölüm düşüncelerim bunlar.. birde türkiyede jdrama fanları bulduğum için çok mutluyum. daha sık yazışmak üzre, jaa ne;)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Evet Maki Trailer'de gördüğümüz kadar iyi oynamış. Tsundere rolünde görmek çok güzel oldu :) Bir de dizi de "Akun" adında bir eleman var Question? grubundan ve kendisi Yarı Türk :D Adını oyuncu listesinde görünce sevinmiştim. Dizi güzel gidiyor ama noterlikle ilgili olduğu için biraz sıkıldım. Güzel oynamışlar ama dediğin gibi :)

    YanıtlaSil