3 Mart 2010 Çarşamba

SID ~ L'Arc~en~ciel


3 Mart bitmeden hemen bir post yazayım görgüsüzce :D SID'ın yeni single'ı "sleep" önceden de dediğim gibi bugün çıkacaktı. Şarkı çok güzel olmuş ama Utahime'yi pek beğenmedim :/ Önceki albümlerinden bir şarkının hafif değiştirilmiş hali gibi olmuş ama şarkının adını tam hatırlayamadım şimdi.



L'Arc~en~ciel bir quiz yapmış. 10 Mart'a kadar sürecek olan quiz'de bütün soruları bilirseniz size "L'Arc~en~ciel Sertifika"sı veriyorlar. Her şey Japonca olunca biraz kasıyor ama bazılarını salladığım halde tuttu. Artık benim de bir Raruku Sertifikam var. :D Quiz'e buradan ulaşabilirsiniz. Hyde'nun 1998 konserinde hangi renk lens taktığını sordukları soruda koptuğumu söylemem lazım :D

3 yorum:

  1. selam, o blogdan bu bloga zıplarken rastladım bu bloga, l'arc en ciel'i görünce de gözlerim açıldı hemen. ben bir süredir jrock dinliyorum ama l'arc en ciel'i dinlemeye başlayalı çok olmadı daha. jrock'la ilgili türkçe bir şeyler veya blog bulmak zor olduğundan heyecan yaptım tabi :) onun haricinde de başlıklara baktım da blogunda kendimi kaybedicem sanırım. kısacası beğendim, takip edicem bundan böyle :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :D Teşekkür ederim. Sonunda J-Rock seven biri XD L'Arc~en~ciel'i gittikçe seveceğinden şüphem yok kaliteli grup. SID grubunuda dinlemeni öneririm özellikle vokalistleri Mao'nun çok hoş bir sesi var :)

    YanıtlaSil
  3. SID'i duymaktayım hep,artık dinlemenin vaktidir. Laruku'yu da gittikçe seviyorum tabi ki :) evet japon drama anime ve manga sever çok olsa da, jrock seven bulunmuyor, burayı bulmam iyi oldu o açıdan :)takip listeme aldım hemen:)

    YanıtlaSil