23 Ağustos 2010 Pazartesi

Paradise Kiss - Live-Action Film


Evet doğru okudunuz. Bir buna el atmadıkları kalmıştı. Kagen no Tsuki yine güzeldi ama Nana'nın Live-Action Filmleri gayet kötü olduğu için bundan da ümitli değilim ben. Hele oyuncuları görünce resmen şoka uğradım.



Eti puf Mukaimiz Joji salağını oynayacakmış aşadlaskhjdhjfhg. Ya niye benim sevmediğim bir aktörü seçmiyorlarki hiç sevmediğim şu ne yaptığını bilmeyen karaktere. Fotoğraftan da anlaşılacağı üzere baş karakter Caroline'ı (Gereksiz bir not: Ai Yazawa Caroline'ın tipini uzun saçlı Nana'ya benzeterek çizmiş neredeyse) pek sevemediğim Kitagawa Keiko oynayacak. Oyunculuğu konusunda fena değil diyebilirim (Ay Savaşçısındaki Rei'nin içine ettiği oyunculuğunu saymazsak) ama kendisini pek sevdiğimi söyleyemem. Hele de Mukaiyle kendisini bir arada görünce delirdim evet. Kimyaları uyumlu olsa takmazdım da yakışmıyorlar ki birbirlerine.


Şu karede Keiko'nun Caroline ile alakasını çözebilen var mı? Makyajının öyle olması normal de saçlarının içine etmişler. Diğer oyuncular listesinde Yamamoto Yusuke, Igarashi Shunji, Kaku Kento, Omasa Aya ve Kato Natsuki yer alacakmış bir değişiklik olmazsa. Miwako'yu Omasa Aya denen oyunculuktan nasibini almamış ve üstüne üstlük benim Sunako'mu mahveden yaratık oynamasın yalvarıyorum :/ Keiko'yu çekemezken bu iğrenç mimikleri olan kıza katlanabileceğimi hiç sanmıyorum. O değil de Isabella nasıl olacak acaba? :D

Yaktınız beni Nihonjinler... Kendimi üzüntüden sahur yemeğine vericem :P

2 yorum:

  1. Çok yazık olmuş
    Mundar etmişler güzelim animeyi =p

    YanıtlaSil
  2. Sorma :/ İnsan en azından Caroline'ı 1.70 boyu olan birine verir. Keiko'ymuş. Peh. Ai Yazawa'nın yerinde olsam delirirdim herhalde O_o

    YanıtlaSil