8 Ekim 2010 Cuma

Koukou Debut Live-Action Oluyor - Delireceğim, Deliriyorum, Delirdim...


Blog komple Live-Action haberlerine döndü sevgili Japonlar sayesinde... Yalvarırım orijinal senaryolardan drama falan çekin Mangaların içine etmeyin! Neden mi sinirlendim ben yine? Yoh'a seçtikleri çocuğun tipine bayılacaksınız...

Evet Yoh'u oynayacak kişi Hana-Kimi ve Buzzer Beat'ta oynayan Mizobata Junpei'nin ta kendisi. Ekstra olarak benim Akai Ito'da izlemişliğim var ve oradaki oyunculuğunu hiç beğenmemiştim Hana-Kimidekine kıyasla. Oyunculuğu nasıl olacak tahmin yürütemiyorum ama tip olarak benim beklentilerimi karşılamadığı kesin -____- Kızı da çok aramışlar herhalde. Kızın adı Ohno Ito. Büyük ihtimalle ilk oyunculuk deneyimi olacak. Kısaca; yandık...

Bir de bu haberi çok komik bir şey sayesinde gördüm. Dün gece rüyamda Koukou Debut Live-action'ı çekiliyordu ve ben Haruna'yı oynuyordum (Oha evet aşdkjlasfhd fantezinin böylesi) Yoh'u ise tam anlamıyla hayallerimi süsleyen Maeda Gouki oynuyordu. Sabah kalktığımda hayır olsun diye ilk işim Google'a girip Koukou Debut live-action yazmak oldu ve direk dumura uğradım. Ne diye girip yazdıysam sanki rüya yorumu arıyorum aldşsafkchdg. Üniversite'ye de bu bozuk moralle gittim direk. (Evet tahmin edebileceğiniz gibi derse geç kaldım XD) Maeda Gouki demişken bir fotoğrafını koyayım. 91 doğumlu yani benimle yaşıt. Suratı yaşını belli ediyordur söylememe ne gerek varsa O_o


Film'in çekimleri başlamış, 2011 ilkbahar'da da gösterime girecekmiş (Girmese de olur) Bir süre live-action görmek istemiyorum mümkünse yoksa depresyona gireceğim bunlar yüzünden. Gidin oturun kafa çatlatıp senaryo yazın benim gibi Manga severlerin göz zevkinin içine seçtiğiniz tipsiz oyuncularla etmeyin aklı iki karış havada olan Japon yönetmenler.

2 yorum:

  1. haaayyiiiirrr!!! yoh gibi dunya otesi galaksiler otesi kutsal bir varligi live-action cekerek somutlastirmamalilar.. aklimizda hayallerimizde kalmali :))

    YanıtlaSil
  2. Fantezilerimizi çok güzel yıkıyorlar live-action çekip maalesef XD Hele de Yoh gibi bir karakter için tip açısından bayağı uygun birini bulmaları lazımdı. En güzeli live-action çıktığında izleyip hiç çekilmemiş gibi davranmak aşdlkjkadsf

    YanıtlaSil