7 Kasım 2010 Pazar

C.N.BLUE


C.N.BLUE (씨엔블루, Code Name Blue) 19 Ağustos 2009 tarihinde Japonya'da Voice mini albümleriyle debut yapan Koreli indie boy band grubudur. F.T. Island ile aynı plak şirketlerinden olmaları dolayısıyla ikinci F.T. Island olarak anılırlar. Kore debut tarihleri 14 Ocak 2010 tarihinde yayınlanan Bluetory albümleriyle olmuştur.


~Diskografi~

Stüdyo Albümü

ThankU
Çıkış Tarihi: 20 Mart 2010
Dil: İngilizce, Japonca

Mini Albüm

Now or Never
Çıkış Tarihi: 19 Ağustos 2009
Dil: İngilizce

Voice
Çıkış Tarihi: 25 Kasım 2009
Dil: İngilizce, Japonca

Bluetory
Çıkış Tarihi: 14 Ocak 2010
Dil: Korece

Bluelove
Çıkış Tarihi: 19 Mayıs 2010
Dil: Korece

Single

The Way
Çıkış Tarihi: 2010
Dil: Japonca

I don't know why
Çıkış Tarihi: 2010
Dil: Japonca

Grup Üyeleri

Grup 4 üye'den oluşuyor. Eski basçıları Kwon Kwang Jin gittikten sonra yerine Lee Jong Shin geldi. Kwon Kwang Jin gitmeden önce gruptaki en sevdiğim kişi oydu 92 doğumlu olsada ^^' Şu an grupta en sevdiğim üye Jong Hyon. Başta karakteri olmak üzere tipini de çok beğeniyorum XD İkinci favorim Jin yerine gelen Shin. Çocuğun güldüğünde dişleri ve gamzeleri çok tatlı oluyor. Baterist Min Hyuk'u da seviyorum. Yong Hwa'nın yeterince fanı var ben sevmesem de olur diyerek onu es geçiyorum :P


Lee Jong Hyon / 이종현

Pozisyonu: Gitar, Vokal
İmajı: Burning / Ateşli ( C.N.BLUE'nun "B" harfini simgeliyor.)
Doğum Tarihi: 15 Mayıs 1990

Jong Hyon Kore'de debut yapmalarından önce grubun lideriydi. Kore debutlarından sonra lider Yong Hwa oldu. 4 yaşındayken, ailesiyle beraber Japonya'ya taşındılar ve 4 yıl kadar süre orada kaldılar. Şubat 2010'da lise'den mezun oldu. (Nedense Korelilerde Japonya ile mutlaka ilişkisi olan kişileri beğeniyorum. Kaderim midir nedir :D)

Jong Hyon'a bu tarz saç çok yakışıyor ama son saç stili kısa maalesef -.-" Kısa saçla da tipsiz değil ama ben orta uzunlukta saçı olan erkekleri çok beğendiğimden saçları hep böyle kalsın istiyorum.



Jong Yong Hwa / 정용화

Pozisyonu: Ana Vokal, Gitar
İmajı: Emotional / Duygusal (C.N.BLUE'nun "E" harfini simgeliyor.)
Doğum Tarihi: 22 Haziran 1989



Lee Jong Shin / 이정신

Pozisyon: Bas, Rap
İmajı: Untouchable / Dokunulmaz (C.N.BLUE'nun "U" harfini simgeliyor.)
Doğum Tarihi: 15 Eylül 1991

Saçını uzatıp yarısını da toplaması çok yakışıyordu. Şimdiki saç stili küt gibi bir şey. Şirin suratına yakışıyor da benim beklentilerimi karşılamıyor aşadksjsd.



Kang Min Hyok / 강민혁

Pozisyon: Bateri
İmajı: Lovely / Sevimli (C.N.BLUE'nun "L" harfini simgeliyor.)
Doğum Tarihi: 28 Haziran 1991

Küçük çekik gözleri ne kadar tatlı geliyor bana anlatamam!

Klipler & Performanslar

Grupta sesi en güzel olan kişi bana göre Jong Hyon. Bütün müzik tarzlarına gidebilen bir sesi olduğundan da sesi çok hoşuma gidiyor. Şarkıların çoğu onun sesinin daha ağırlıklı olduğu parçalar olacak. Zaten Yong Hwa genellikle ingilizce sözleri olan kısımları, Jong Hyon Japonca kısımları söylüyor.

Voice

A.ri.ga.tou


Eclipse

Lie


그럴 겁니다… 잊을 겁니다… / Teardrops in the Rain


High Fly

Bu şarkı Jong Hyon ve Min Hyok'un oynadığı "Akustik" filminin OSTlarından biri. Klipteki o kısımlar filmden alınma. Çook tatlılar ve şarkıyı da çok beğendim.

Wetoriya / I'm a Loner


LOVE



Beyaz atlı prens mi demiştik?

4 yorum:

  1. C.N blue ile ilgili bir resim ararken karşılaştım bu sevimli blogla Bir boice olarak hemen ilgimi çekti bu yazı. Eline sağlık çok güzel bir yazı olmuş..^^

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık yong hwadan biraz daha bahsetseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler :D Ooo bir Boice daha görmek güzel~
    Vaktim olursa paylaşabilirim fakat Yonghwa ile ilgili internette yeterince fazla bilgi vardır gibime geliyor :D

    YanıtlaSil
  4. Bloguna bayıldıııım ! CNBLUE Fanı olarak !!!! :)

    fashionfrommyeye.blogspot.com

    YanıtlaSil