28 Temmuz 2010 Çarşamba

Ouran Koukou Host Club Bölüm 81 ~Nana'nın Kalp Krizi Geçirdiği Anlar...~


Bölümü okumayanlara gayet büyük bir spoiler yedireceğim O_o Ama n'apayım? Yüzyıllardır bu bölümü okumak için yanıp tutuşuyordum ki ben.

Ouran resmen 2-3 bölüm sonra tamamiyle sona erecek. 80 bölümdür bekletti Hatori Bisuko-san ama nihayet Manga'nın en güzel bölümünü görebildik.



Yeni bölümü okurken resmen kendimden geçtim! Tamaki'nin Haruhi'nin yanağını tutup gözünün içine iyice bakmasını, Haruhi'nin en sonunda gaza gelip bolca kızararak Tamaki'ye bir şeyler(!) söylemesini deli gibi inceleyerek okudum. Haruhi'nin malum kelimeyi söyledikten sonra Tamaki'nin havası sönmüş tekerlek gibi solarak yerlerde sürünmesine bayıldıım! Ne olursa olsun, kadın araya bir komedi sokuyor ve bu romantizmin içine hiçte limon sıkmıyor, ardından hemen yine beklemediğiniz bir şekilde romantik bir sahne geliyor :D Seviyorum ben bu manga-ka'yı.

Babaanne sorunu 80 bölüm sonra zart diye çözülüverdi, Tamaki mutlu mesut kulübe döndü... Kısacası, Ouran için geri sayımlar başlamış durumda. T_T 2-3 bölüm sonra dediğim gibi Manga sona erecek ve ben Manga'nın son bölümünü okurken ağlayacağım biliyorum. Ouran'ı Ortaokul 8. sınıftan beri takip ettiğimden bu ayrılık benim için zor olacak ama uzarsa da o basit saçma sapan Shoujolara dönecek diye de düşününce, böylesinin en mantıklısı olacağını da düşünmüyor değilim.


Tamaki ve Haruhi'nin arası olduktan sonra Tamaki'nin çıkma planları yapmasına gül gül öldüm! "Dünya'nın en iyi planı olmalı" :D Saf Tama-chan'ım ya. Hikaru'nun bu lafı duyunca "N'olursunuz onu öldüreyim!!!" diye feryat etmesi Manga'nın en komik kısımlarından biriydi :D Son kısım favori sahnem oldu kesinlikle.


Bu sahne'ye kaç kere baktığımı hatırlamıyorum bile! :D

Dip Not: Son kısımdaki yazıya dikkat. "Gözetleme grubu tekrar ortaya çıkacak." :D

Tsuzuku!

2 yorum:

  1. ahhh ahhh ne güzel bölümdü o öyle ...
    okurken kyaaa kyaaa modundan bir türlü çıkamadım xD bende senn gibi kaç yıldır bu animey takip ediyorum ve bu bölümü bekliyordum ama bu kadar güzel olabileceğini tahmin etmemiştim ^^
    çok güzeldi sonraki bölümü iple çekiyorum özellikle tamakinin kızararak o malum şeyi söylemesine bayıldım XD
    canım benim daha önce onda bu surat ifadesini görmemiştim ço..k yakışmış

    YanıtlaSil
  2. Di mi ama! XD Tamaki'nin kızarmış suratı kesinlikle çoook tatlı XD Haruhi'nin de öyle ^^ Lunapark macerasını sabırsızlıkla bekliyorum ben de XD

    YanıtlaSil