8 Temmuz 2012 Pazar

Kamisama Hajimemashita ve Tonari no Kaibutsu-kun Animeye Uyarlanıyor!


Suzuki Julietta'nın Kamisama Hajimemashita (神様はじめました) ve Robico'nun Tonari no Kaibutsu-kun (となりの怪物くん) adlı shōjo mangaları Anime'ye uyarlanıyor!


Hakusensha'nın Hana to Yume dergisinde yayınlanmakta olan Suzuki Julietta'nın kaleminden çıkma shōjo türündeki Kamisama Hajimemashita(神様はじめました)'nın derginin bu yılki 15inci sayısında resmi olarak Animeye uyarlanacağı açıklandı. 2008 yılında başlayan manga geçen ay çıkan 12. cildiyle hala devam etmekte.
Momozono Nanami'nin babası tam bir kumar tutkunudur ve bu sevdası yüzünden de sürekli borca batmaktadır. Bir gün Nanami'nin ev ihtiyaçlarını karşılama adına kenara attığı parayı babası alır ve at yarışına harcar. Bu sefer daha büyük bir borç batağının içine giren baba Nanami'ye; "Yolculuğa çıkıyorum. Üzgünüm. Beni bir daha arama." diye not bırakır ve evden kaçar. Olaylar tam böyle gelişirken alacaklılar Nanami'nin kapısında belirir ve evinden de atılır. Gidecek hiçbir yeri kalmayan Nanami bir bankta otururken yakınındaki ağaçta köpek tarafından kovalanmış bir adam görür. Adam köpeklerden korktuğunu söyleyerek Nanamiden yardım ister, Nanami de yardım eder. Böylece sohbet etmeye başladıklarında Nanami başına gelen her şeyi Adam'a anlatır. Adam salya sümük içinde Nanami'nin hikayesini dinlerken Nanami'ye yaptığı iyilik karşılığında evini vereceğini söyler ve Nanami'yi alnından öper. Olanlara inanamayan Nanami kandırılma riskini de göze alarak bu tuhaf Adam'ın ona çizdiği krokiyle eve doğru yolunu tutar. Vardığında görür bu ev aslında ev değil bir tapınaktır! Tapınakta karşısında tilki kulaklı bir erkek belirir ve olaylar gittikçe tuhaf bir hal almaya başlar...
Resmi Web Sitesi: http://www.mikagesha.com/



Kodansha'nın Dessert dergisi'nin Temmuz sayısı da Robico'nun kaleminden çıkma Tonari no Kaibutsu-kun(となりの怪物くん)'un Ekim ayında Animesi'nin başlayacağı haberini verdi. Manga 2008 yılından beri devam etmekte ve geçen ay 9. cildi çıktı.
Mizutani Shizuku sadece derslerinde başarılı olmayı kafasına takmış bir kızdır ve oldukça soğuktur. Uzun zamandır okula gelmeyen Yoshida Haru'ya ders notlarını götürmek zorunda kalmasıyla işler bir anda 180 derece değişir. Yoshida Haru kendisinden korkmayan birinin olduğunu görünce Shizuku'yu anında en yakın arkadaşı yapar...
Resmi Web Sitesi: http://www.tk-anime.info/

Suzuki Julietta'nın çizim tarzını sevdiğim kadar hikayelerini de çok severim bu yüzden de Kamisama Hajimemashita'nın animeye uyarlanacağını görünce havalara uçtum desem yalan olmaz. Gerçi benim Suzuki Julietta'dan en sevdiğim manga Akuma to Dolce ama Karakuri Odette ve Kamisama Hajimemashitayı da çok seviyorum. Akuma to Dolce şu an Hiatus statüsünde olduğu için Anime olmasına imkan yok umarım manga ilerleyince olur. Tonari no Kaibutsu-kun'un çok basit bir konusu var yine de espri ve çizimleriyle kendini iyi okutuyor. Üstelik Haru da pek şirin :D Sukitte Ii na yo adlı manga da animeye uyarlanıyormuş bu arada fakat ben pek sevmediğimden haberini eklemedim. Keşke Shimotsuki Kayoko'nun eserleri de animeye uyarlansa. Çok şey istiyorum galiba :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder