22 Ocak 2014 Çarşamba

[PSP]Okashi na Shima no Peter Pan ~Sweet Never Land~ Otome Oyunu

Alice serilerinden Joker no Kuni no Alice'i biraz anlatarak başladığım Otome Oyunu serilerinin yeni yazısını yazasım gelince sırayı Okashi na Shima no Peter Pan aldı. Bu seriyi çıktı çıkalı oynamak istiyordum ama PSP için çıkardıklarından ve bulduğum hiçbir emulatörün Otome oyunlarını açmamasından dolayı daha nice serilerle birlikte öylece duruyordu. Yabancı bir arkadaşım vesilesiyle açabilecek bir emülatör indirip hemen oynamaya koyuldum. Sizi ilgilendiren bu değil tabiiki konuya geliyorum hemen ^^'

Joker no Kuni no Alice hakkında yazdığım yazı için öncelikle sizi buraya davet ediyorum. Otome Oyunu nedir? sorusuna orada cevap vermiştim. Alice serilerinden Heart no Kuni no Alice Anniversary versiyonu, Omocha Hako no Kuni no Alice ve Diamond no Kuni no Alice için de bir yazı yazacağım ama Diamond no Kuni no Alice yüzünden biraz gecikebilir. Alice'i kimse hatırlamadığından pek eğlenerek oynayamıyorum maalesef.

Okashi na Shima no Peter Pan adından anladığım gibi bir şey mi derseniz, evet aynen öyle! Quinrose'un grafikleri dışında sevdiğim bir diğer yanı kesinlikle çocuk kitaplarından kendilerine göre uyarladıkları hikayeleridir. Bu seri de Alice serisi gibi Peter Pan'dan esinlenerek hazırlanmış bir seri.

Neverland Adasında bir tatlı yarışması düzenlenecektir ve "sıkıcı" Dünya'dan seçilip getirilecek üç kişi bu yarışmanın Juriliğini yapacaktır. Wendy Darling çarşıda gezerken tuhaf bir çocuk görür ve kayıp mı olduğunu sorar. Bunu duyan çocuk gülme krizine girerek kendini Peter Pan olarak tanıtır. Wendy'yi ilginç ve eğlenceli bulan çocuk gece olduğunda Wendy'yi almaya geleceğini söyler. Uyurken bir sesle uyanan Wendy'nin karşısında çarşıda görüp kaybolduğunu sandığı çocuk vardır. Çocuk Wendy ve iki üvey kardeşi John ve Michael'ı da alarak kendi ülkesine götürür. Wendy ve kardeşleri tekrar kendi ülkelerine dönmek için tatlıları deneyip birinciyi seçerek bu yarışmaya son vermelidir fakat göründüğü gibi basit değildir. Wendy ve kardeşi John tatlıları sevmez ve yemeği reddeder.

Oynarken çok eğlendiğim bir seri oldu. Şu an sadece Kaptan Hook'u seçerek oynadım ama diğerlerini oynamadan bile çok beğendim kendisini. Sırada erkek olan peri Tink var bakalım o nasılmış. Tam bir şizofren olduğunu düşünüyorum ama neyse artık. :D

Karakterleri biraz tanıtarak yazıya son verme zamanı geldi. Orjinal seriden Peter Pan, Kaptan Hook ve sağ kolu Smee bir de Tinker Bell var. Tink var mıydı şu an tam hatırlayamıyorum ama varsa da erkek değildi galiba? :D Kardeşler oyuncu onları da seçebilsin diye üvey kardeş yapılmış. Peterin çocuk ve olgun hali var ama bıraksanız bir kaşık suda boğacağımdan onu seçmeyi düşünmüyorum şuanlık. Quinrose'un eklediği karakter uzun saçlı olan Scissor Gavialwatch adlı karakter. Kendisinin benim tatlı bebeğim diye sevdiği bir Timsahı var ve Kaptan Hook'un sol elini Peter Pan bu hayvana yedirmiş. Leziz bulduğundan olsa gerek Kaptan Hook'a sürekli yemek için yanaştığından Hook da bu travma oluşturmuş korsan olduğu halde tek korktuğu şey bu Timsah. :D Hook'u seçtiğinizde Wendy bu Timsahtan kurtulmanın bir yolunu buluyor ama o kadarını da söylemeyeyim eğlencesi kaçmasın :D Oyunu indirdiğiniz .iso formatıyla PPSSPP emülatöründe sorunsuzca açarak oynayabilirsiniz. Beceremeyenlerden istek olursa anlatabilirim ^^

Peter Pan (Seiyuu: Ishida Akira)

Olgun versiyonu da var ama uğraşasım hiç yok. Yıllardır sevdiğim Peter Pan'a an itibariyle uyuz oldum. Seiyuusu Alice serisinden Joker'ı da seslendirmişti. Sesini severim.

Kaptan Hook (Seiyuu: Okiayu Ryoutarou)

Papağanı Jewel Timsah yaklaştığında Hook'a çığlıklarıyla haber veriyor. Bir de Wendy'yi Aptal Karı diye çağırıyor kıskandığından. :D

Tinker Bell'i es geçiyorum. Peter Pan'a aşık Wendy'yi öldürmeye çalışan dengesiz peri oluyor kendisi.


Tink Bell (Seiyuu: Sugiyama Noriyaki)

Tinker Bell'in kardeşi. Dondurma manyağı. :D Tink Bell spoiler tarzı bir karakter olduğundan fazla bir şey yazmamam daha iyi.


Scissor Gavialwatch (Seiyuu: Miki Shinichirou)


Tatlı bebeği Timsahla kafayı bozmuş kişilik. Hook ile araları hiç iyi değildir. Her fırsatta gemisine saldırır. Timsahı bombayla bile ölmüyormuş ölümsüzmüş bu arada. Hook'a yazık. :D

John Darling (Seiyuu: Yusa Kouji)


Büyük abi kardeş. Dersleri iyi olsa da biraz salaktır çabuk panik yapar. :D Tatlıları pek sevmez.


Michael Darling (Seiyuu: Tachibana Shinnosuke)

Küçük kardeş. Dersleri iyi olmasa da John'a göre bin kat daha zekidir. :D Tatlıları çok sever hatta Wendy'nin çarşıda Peter Pan'e verdiği bisküviyi yapan kişidir. Never Land'a gittiklerinde önüne gelen her tatlıya saldırdığından John zehirleneceğini düşünüp korkmuştur. :D 


Komedisi güzel bir seriydi. Şu anlık dediğim gibi sadece Hook'u oynadım ama iyi bir karakterle başlangıç yapmışım. Sırada Tink Bell'i seçmeyi düşünüyorum ama korkmuyor değilim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder