5 Temmuz 2023 Çarşamba

Morishita Suu İkilisinin "Yubisaki to Renren" adlı Shoujo Mangası, Ocak 2024'te Anime'ye Uyarlanıyor!

Halen Kodansha'nın Aylık Dessert dergisinde yayımlanmakta olan Yubisaki to Renren (A Sign of Affection) adlı shoujo manga serisi, Ocak 2024'te Japonya'da yayınlanmaya başlayacak bir anime uyarlamasına kavuşuyor! Bir tanıtım fragmanı ve tanıtım görselinin yanı sıra, manga'nın çizim ve hikayesinden sorumlu Morishita Suu ikilisinin anime duyurusu için çizdikleri hatıra illüstrasyonu da paylaşıldı.
Sumire Morohoshi Yuki Itose, Yuu Miyazaki ise Itsuomi Nagi karakterini seslendirecek. Serinin yönetmenliğini ve senaryosunu Kakushigoto serisinin yönetmeni Yuta Murano ve Ajiado stüdyosu üstlenecek. 3 milyon'dan fazla satış rakamına sahip popüler serinin konusu kısaca şöyle:
Yuki Itose, doğduğundan beri dünyası sessizlikle örtülü olan işitme engelli bir üniversite öğrencisidir. Hayatı boyunca aynı yerde yaşamış ve en yakın arkadaşı Rin Fujishiro dışında başkalarıyla nadiren etkileşime girmiştir. Bir gün okula gidip gelirken, Rin'in ortak arkadaşı olan gri saçlı ve 3 dil bilen Itsuomi Nagi ile karşılaşır. Çoğu kişinin aksine Itsuomi, Yuki'nin engelini öğrendiğinde ona acımaz ve gayet normal davranır. Bu davranışı, Yuki'yi etkiler. Ayrıldıktan sonra, Yuki'nin ona olan düşkünlüğü artmaya başlar. Birbirlerinin farklı hayatlarını öğrendikçe hem Yuki hem de Itsuomi için yeni bir dünya yeşermeye başlar.
Morishita Suu Twitter hesabında ayrıca şunları da dile getirdi:
Yubisaki to Renren, Anime'ye uyarlanıyor! Bu projenin yaklaşık 3 yıl önce üzerinde çalışmaya başladık ve nihayet bunu duyurabiliyoruz. İşine büyük bir aşkla bağlı olan yönetmenimiz önderliğindeki animasyon ekibinin seriye olan sevgisi o kadar büyük ki... Yapacakları uyarlamanın kalbinize dokunacak bir animasyona sahip olacağını düşünüyorum. Umarım izleyicisi bol olur.

3 yorum:

  1. Merhaba, tam da bugün Joker no Kuni no Alice hakkındaki yazınızı gördüm ve sanırım yıllar sonra ilk kez dün paylaşım yapmışsınız, görünce sevindim :> hala otome oynuyor musunuz, oynuyorsanız yazı yazacak mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Yıllar sonra takip eden birinin olmasını görmek sevindirdi :')
      Oynadığım eski oyunlardan yazacağım çok seri var. Bir de yeni otomelerden birkaç tane inceleme paylaşmayı düşünüyorum. Umarım ilginizi çeker :')

      Sil
    2. Otomeleri çok seven birisi olarak blogunuzu keşfetmek beni çok mutlu etti ve yazılarınızı keyifle okudum~ (Amnesia'yı okudum ama Okashi na Shima no Peter Pan'i bekletiyorum, oynar oynamaz okuyacağım~) Bundan sonraki yazıları da merakla bekliyorum ve okudukça yorum yapacağım <3

      Sil